torsdag 31 december 2009

Tv4Sport?

Det är en sak jag undrar. Igår kväll satt jag och kollade på tv. Det fanns inte mycket att se så jag bläddrade fram och tillbaka och hamnade på tv4Sport. Eftersom att kanalens namn har ordet "sport" i sig så antar jag att det är en tv-kanal som visar sport. Varje gång jag kommer in på tv4Sport så visar de dock Hulk Hogans realityshow. Och visst, han är ju en fd wrestlare (om man nu kan kalla wrestling för sport..?) så jag kan koppla ihop det till en viss del med sport. Men igår iaf, det tog priset! Det första jag ser på denna sportkanal är en kille som ligger ner på marken. Ovanför hans ansikte hänger en hunds rumpa och hunden...bajsar honom i ansiktet. Eh. Sedan kommer nästa klipp, då samma kille ligger med byxorna neddragna så man ser hans rumpa. Hans flickvän sticker sedan in 40 sprutor i hans bakdel. Eh. Jag fattar ingenting!! Vad har detta med sport att göra?!

1 kommentar:

marita sa...

hahahahaha! låter som ett bra tv-program!