torsdag 21 januari 2010

Am ohjärta saker

Jag gillar verkligen ordning och reda. Jag tycker om när saker har en bestämd plats och när de ligger där de ska. Men jag känner att jag har lite svårt att efterleva detta. Kanske eftersom jag har lite, lite svårt att slänga saker: "Men guuud, den här Chili (tidning) från 2004 kan jag ju inte slänga, den måste jag ju visa mina framtida barn!" (detta är tragiskt nog helt sant!!). Så när jag försöker få lite ordning, hittar jag saker som jag borde slänga, men jag kan inte och det slutar med att jag lägger dem på någon konstig plats där de bara är i vägen. Jag tänker att jag lite senare (typ några veckor) ska bestämma om jag ska slänga den eller behålla den..... Men nu försöker jag iaf. Få lite ordning. Jag hatar verkligen saker. Vad ska man med saker till?! Blä.

Inga kommentarer: