måndag 21 juni 2010

Hejhej.

Här sitter jag på balkongen i min svettiga t-shirt. Jag var på danspass på Friskis i dag. Visste inte att det skulle vara det passet, men jag måste säga att jag blev mycket positivt överraskad. Himla kul var det! Det som var lite mindre roligt var att fläkten var trasig, så det blev ganska varmt och svettigt i salen. Men det gjorde ändå inte så mycket!

I dag började sommarjobbet. Ganska lugn start blev det. I morgon jobbar jag också. Och då får jag även reda på betyget på rapporten vi skrivit. Hoppas, hoppas, hoppas det gick bra.

Nu börjar jag undra vart William tagit vägen. Han skulle ha slutat kl18. Men han ringdekl19 och sa att han varit tvungen att jobba över och att han var på väg hem nu. Ca 40 minuter senare är han inte hemma..! Han kanske har fått punka på cykeln...eller nåt... återkommer med svar.

Inga kommentarer: