onsdag 30 juni 2010

Mujeres al borde de un ataque de nervios

I dag ringde jag Hudmottagningen för att höra hur jag skulle göra med Protopic, salvan som jag använder till ögonlockseksemen (de sa ju att jag inte skulle använda det längre..). Ssk pratade med en läkare som sa att jag under sommaren inte fick använda Protopic, så därför skulle hon skriva ut Ficortil. Problemet är ju att den salvan inte fungerar längre på mig, det var ju därför jag fick Protopic. Men jag sa hej då och la på. Sen fick jag typ ett sammanbrott, eftersom jag vet hur jobbigt det kommer bli när jag får eksemen tillbaka och Ficortrilen inte kommer fungera. Anledningen till att Protopic inte får användas under sommaren är att man typ kan få hudcancer. Åh jag blir tokig på detta! Jävla skithud.

Men den här mannen ska ha ett stort tack för att han är bäst i världen:




Inga kommentarer: