onsdag 2 juni 2010

SOMMARLOV

Nu är jag klar med år ett på sjuksköterskeutbildningen!! Jag är 1/3 sjuksköterska. Efter 1,5 år är jag undersköterska, synd att jag inte är det i sommar då hade det blivit lite mer kosing i plånkan. Men jag ska inte klaga. Är så jäkla glad att allt är klart nu! Bara att vänta in betyget på rapporten. Åh, vi fick så fina ord på opponeringen. Är så stolt över S och mig! Nu blir jag ledig i 2,5 vecka sen börjar sommarjobbet. När det är klart är jag ledig i 2 veckor innan skolan börjar igen. År två, termin tre!

5 kommentarer:

Ullis sa...

GRATTIS till första avklarade året! Skönt! :-)

marita sa...

BRA JOBBAT! Grattis :D Vi firar det på fre :)

Anna Maja sa...

Tack Ullis och Marita! :)

Anna Maja sa...

Grattis själv Marita, du är ju helt klar :)

linnea sa...

u go sis! förlåt för de där med george scott, men jag kom på de och började skratta, men va inte med någon så jag blev tvungen att twittra det.