onsdag 14 juli 2010

100714

Sitter på balkongen, har ätit frukost och lyssnar på radion. Jag är ledig idag! Vet inte vad jag ska hitta på.

I fredags var det väldigt trevligt i alla fall! Jag, Anna, Sanna och Viktor satt på en filt och förfestade. Efter ett tag drog vi till ett poolparty. Sanna och Viktor gick sedan in på Gatufesten och jag och Anna gick (efter ett kort besök i Kårtältet) in på Oscar, där Ullis mötte upp. Himla roligt var det! Men på lördagen var jag hyffsat..knäckt. William uppsökte sjukvården den dagen och det visade sig att han hade öroninflammation på båda öronen. Stackarn!

För övrigt har min vänstra arm gått bananas. Helt otroligt toktorr är den. I går var den dessutom lite snyggt rödfläckig. Det är så spännande att vakna upp varje dag och undra "undrar hur min hud väljer att vara idag"....not. Och jag vet ju inte om jag kan påstå att det blir bättre på sommaren, som man brukar säga att torr hud och eksem blir.

2 kommentarer:

Ida sa...

Torr hud och eksem suger året om. Tyvärr.

Anna Maja sa...

Ja...det är ju så tråkigt!