fredag 6 augusti 2010

Klag:

Nu vill jag ha min iPhone! Jobba jobba folket i fabriken! Eller nåt sånt.


I dag har jag varit hos klasskamrat Johanna och fikat kladdkaka med glass. Mycket trevligt! Sen gick jag hem och tvättade för andra dagen i rad. Mindre trevligt. Något annat som är mindre trevligt är att jag inte känner mig riktigt frisk, men inte heller sjuk. Ont i halsen, hostig, känns som om jag har liite feber hela tiden, trött. Fast jag är ju inte helt utslagen liksom. Jaja, hoppas det blir bättre snart. Dessutom fick jag så ont i nedre delen av ryggen, till höger i dag. Jag gjorde inget speciellt, det började bara göra ont och gör det fortfarande. Konstigt... (Observera att det fortfarande är Anna Maja 25 år som skriver och inte Agda 86 år!). Nej nu ska jag snart krypa ner i den ensamma sängen (mannen är i Åre), god natt!

Inga kommentarer: