lördag 16 oktober 2010

Genom eld.

Passar på att blogga lite när jag ser på film. Gör om misstaget att se en skräckfilm (Hide and seek i det här fallet) när jag är ensam hemma. Tror alltid att jag ska klara av det, men när den är slut så blir jag alltid lika rädd. Så ja, nu skriver jag för att avleda mig lite.

Tänkte lägga upp lite bilder från iPhonen!

Min och Williams nya bil! (förövrigt min första egna bil ever!)

Baksession med mamma och Linnea! Vi bakade även muffins.

Bild från idag. Jag med ny jacka, ny halsduk och ny mössa!

Tentaplugg med plugggruppen. Alla fick skriva frågor på lappar och sen drog vi lappar en och en och fick svara.

Sidsjön i början av september. William och jag cyklade dit och grillade.

That´s it folks! Nu ska jag käka lite mer naturgodis och bli lite mer uppskrämd.

Inga kommentarer: