onsdag 10 november 2010

Borde kanske inte se skräckfilmer.

Ok jag kanske är lite skadad, men... Jag såg en skräckfilm i måndags. Orphan heter den. Handlar om ett par som adopterar en 9-årig rysk flicka (Ester), som visar sig vara allt annat än normal. Mycket obehaglig skulle man t o m kunna säga att hon är. Jag såg filmen själv (jag brukar aldrig se skräckfilmer själv), och den var klar vid 21-tiden. Saken är den att William kom inte hem förrän kl 23.30. Så mellan kl 21 och 23.30 satt jag i soffan, tittade på tv och vågade inte gå någonstans. Eller jag gick och satte på vattenkokaren, tänkte göra te, men sprang tillbaka till soffan fort som attan...

Och vad hände idag? Jo jag hittade ett mörkt hårstrå!! På diskbänken. Och vilken hårfärg har lilla Ester!?



1 kommentar:

Ida sa...

Åååh den där har jag också sett, sjukt äcklig!