lördag 10 januari 2015

Ett foto i timmen - Bday edition

I går fyllde jag år! Vill ni veta vad jag gjorde då? Självklart vill ni veta vad jag gjorde då! Häng med på ett foto i timmen.

10.00




















Dagen började med frukost på sängen och skönsång. Så som sig bör på en födelsedag.

11.00
Hängde hemma, tog en dusch och tog en nYsKaPaNdE selfie.

12.00
Mamma hade inhandlat en present till mig, trots att hon inte behövde (jag och William hade ju gemensamt 30års-kalas och bröllopsfest i höstas så jag fick mina presenter då). Jag fick te, tekoppar och pinnar som luktar gott, tack!


13.00




















Den 9 januari är ju inte bara min födelsedag, utan även det här lilla barnets. Viktor ställde till med kalas och självklart tittade jag förbi!

14.00




















Åt en massa godsaker! Fick present av Marita med familj. En ljuslykta, en godisskål, servetter och lakritsgodisar, tack!

15.00















Gick hem och skrev på min hemtenta.

16.00















Kom på att jag inte ätit någon riktig mat. Tog lite spenatsoppa med ägg. Ser inte jättegott ut kanske, men den var mmmhhmh.

17.00 - 18.00















Jag och William hade tänkt äta middag på Apa. Eftersom de inte svarade och vi därmed inte kunde boka ett bord, ringde vi till Udda. De hade endast bord kl 17 (och 20, men det kändes för sent), så vi begav oss ned till dit och åt himla goda tapas.

19.00




















Gick hemåt och drack te som jag fick av mamma. Jag provade den underst i högen, med smak av rosor och ingefära!

20.00




















Dags för bio och lösviktsgodis! Filmen får 4 toast av 5 möjliga.


Födelsedagen i sig får dock 5 toast av 5 möjliga.

Inga kommentarer: