fredag 29 januari 2010

Lista 2

Matvanor:
Bästa maträtt? 
Jag gillar..falafel!
Bästa dryck? Te
Hat dryck och maträtt? Snaps och pölsa
Bästa alkoholdryck? Öl.
Använder du smör på smörgåsen? 
JA. Så klart.
Smågodis eller färdiga påsar? Va? Jag fattar inte...Jag gillar godis!
Favoritglass?
 Krossad choklaa

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Eh.. haha. 500kr? Jag har ingen aning. Jag är...ekonomisk.
Har du mer skor än kläder? Nej.
Favoritplagg? Lila mysdress.
Hatplagg? Sånadära kläder som är obekväma.

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Ajm plugging
Vad vill du bli? Sjuksköterska!
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Japp
Är lönen viktigast? Ja det är ju därför jag utbildar mig till ssk, sjukt mkt pengar i det.

Boende:
Lägenhet eller hus? Lägenhet.
Framtidsplaner med boende? 
Mansion.
Litet eller jättestort? Stort (mansion)
Drömboende? 
Båt.
Landet eller mitt i stan? Mittemellan.
Mysigt eller sterilt? Sterilt!! Haha. Nej mysigt. Och lite sterilt. Mysigt med så lite saker som möjligt.

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej.
Är otrohet okej? Nej.
Älskar du någon? Ja.
Betyder familjen mycket för dig? Ja.
Är du lojal? Ja?
Tycker du om att dricka dig full? Ja. Eller...det är väl kul.
Hemmafest eller krogen? Hemmafest!!

Inga kommentarer: