fredag 29 januari 2010

Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: 
Att William gillar att ligga i soffan och slöa fast han inte är sjuk :)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg i soffan och bytte frenetiskt kanal

Det sista du sa högt: "Men ÅÅHH!!" (högt för mig själv, för att jag är rastlös och det finns inget att se på tv)

Det senaste någon sa till dig: "Ses sen då."

Vad har du druckit idag: Vatten, te.

Vad var det senaste du åt: Vitkål, blomkål, gurka, holidaydipp.

Vad var det senaste du köpte: Oj...Det var tre dagar sedan jag var utanför dörren, så det minns jag inte.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä...färgad.

Vad är det för väder hos dig nu: Det ska ju tydligen vara någon slags snöstorm. Fast den är kanske över? Men det är kallt iaf.

Godaste glassmaken: Krossad choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja...jo.

Sover du tungt: Jag vet inte..

Drömmer du mardrömmar: Ja.

Trivs du med ditt jobb: Jag har inget jobb! Jag trivs med att vara student :)

Favoritklädsel: Lila mysdress!

Favoritlåt just nu: Öh..

Vad ser du om du tittar till höger: Draperi.

Vad gör dig glad just nu: Att jag kanske kan få gå utanför dörren imorgon.

Vad ska du göra härnäst: Sova?

Höger eller vänsterhänt: Höger. Kul fråga!

Humör just nu: Rätt ok. Uttråkad.

Favoritgodis: Lakrits och choklad.

Kläder just nu: Lila mysdress byxor och svart linne.

Sommarplaner: Sommar jobba, kanske resa.

Hur många kuddar sover du med: Två.

Spelar du något instrument: Nej.

Morgon eller nattmänniska: Typ kl 19 människa. 19 är en bra tid.

Vad är viktigast för dig: Pengar (och fina människor)

Är du kittlig: Ja.

Snarkar du: Antagligen. Pratar i sömnen iaf.

Stjärntecken: Stenbock.

Äckligaste insekten: Tusenfoting.... iihihiihihi.

Längtar du mest efter just nu: Vår, sol, lite mer värme, grönt.

Inga kommentarer: