onsdag 16 juni 2010

Hurra!

Jag och William är fortfarande tillsammans, vi klarade shoppingdagen! Jag köpte klänning och solglasögon (som sagt) samt en klänning till och ett linne. William däremot slog på stort och köpte jeans, t-shirt, strumpor, tröja, kofta, skor och gummisnoddar! Jag har lite svårt att shoppa annars, tycker allt är så onödigt att lägga pengar på.. Men när jag väl släppte loss och insåg att jag faktiskt skulle handla kläder idag, så gick det i ett! Det hemska var att det kändes som om pengarna inte hade nåt värde! "Ja men man kanske ska ta en sån, och äta lite sånt, och en sån där behöver jag!". Jag fick en liiiten känsla av hur det var att vara en shopoholic! Men jag vet att en sån kommer jag aldrig bli, lite småångest fick jag då och då :)

Nu ska jag till tvättstugan, sen hämta mannen i backen!

Inga kommentarer: