torsdag 17 juni 2010

Magont.

Nu har jag varit hos Mimmi och ätit våfflor. Och jag har ont i magen. Inte för att jag åt många (åt två stycken), men jag brukar få ont i magen när jag äter våfflor och pannkaka. Undrar varför? Jaja. I dag fick jag en bok (till nästa kurs) som jag köpt på Blocket. På adlibris kostar den 729 kr. Jag fick betala 450, och slapp till och med betala porto. Och boken ser verkligen ut som ny! Hopas vi kommer använda den mycket, annars kan jag ju sälja den för typ 500kr och tjäna lite pengar! Nej nu ska jag nog ta en tupplur. Eller kanske läsa lite, men hur det än bli så slutar det nog med en tupplur ändå!


Jag och lite av min nya Cheap Monday - klänning.

2 kommentarer:

linnea sa...

kanske för att de är DJÄVULENS FÖDA!!!??!!?

Anna Maja sa...

HAHA! Jag är beredd att hålla med!!