fredag 18 juni 2010

Morgonstund har guld i mund

På måndag börjar jag jobba igen. Om jag jobbar dag börjar jag klockan 7. Det betyder att jag måste kliva upp klockan 6. Jag har inte klivit upp så tidigt sedan...typ 10-11 månader sedan. Funderade på om jag skulle börja gå och lägga mig lite tidigare för att träna. I går gick det sådär. William och jag såg ett Simpsons- och ett Family Guy-avsnitt. Klockan 23 kom vi på att vi skulle se ett Mythbusters-avsnitt. Jag tänkte att sånt timmesavsnitt borde ju gå bra, då kommer jag i säng vid tolv iaf. Men det visade sig att det var nåt jäkla specialavsnitt som var typ 2 timmar! Så jag kom i säng vid ett-tiden. Och nu är det helg och då vill man vill man väl inte gå och lägga sig kl 22?! Jaja. Hur det än blir så kommer jag nog upp på måndag. Lite trött kanske, men det ska väl gå.

2 kommentarer:

marita sa...

jag tycker inte att du ska öva! Första jobbdagarna kommer vara jobbiga, sen går det smärtfritt! ta den smällen då :)

Anna Maja sa...

Haha, ok! Ska nog bara njuta av de sista dagarna :)